Alla inlägg den 17 juni 2007

Av M - 17 juni 2007 10:04

Jepp, nu är vi en bit på väg. Är i Uppsala just nu, hos Jonnes släkt, sov här i natt å ska vidare med flyget ikväll till Kreta. Får se hur det går med en sjövild buse på 2 år?! Resan hit gick ju inte sådär jääättebra, ungen var övertrött och sjukt less på att sitta still! Det enda äventyr vi hade var att gå till flygplanstoaletten, som för övrigt var skitliten! (Jo, första gången på en flygplanstoa för mig) för att byta blöja. När vi kom från toan så sprang ungen direkt till en nöddörr och försökte öppna.. En flygvärdinna såg det och började ropa lite halvhögt "Neeeej, neeej" Då lyfte jag upp honom och smög tillbaka till våran plats..


Men boken om Höjdarna höll honom lugn i landningen, han märkte knappt att vi skulle landa, jag läste boken till honom medans det skumpade och svängde, jag mådde ganska illa hela vägen.. (jag är ju åksjuk) Men på flyg brukar jag inte må så illa, men jag har ju aldrig suttit och läst en bok för en liten unge förr.


Just nu regnar det här.. Vi som skulle på stan, får se hur det går med det.. Får hoppas att det är bättre väder på Kreta då.


Klart slut

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards