Alla inlägg den 28 juli 2007

Av M - 28 juli 2007 20:45

Vill byta tillbaka till Elias spjälsäng! Igår kväll när jag stod och borstade tänderna i köket så hörde jag nåt trippande.. Och visst var det Elias som hade kommit upp och med sig hade han som vanligt sin kudde, sitt täcke och en max-bok. -Sova mammas säng, säger han. Och jag följer honom till våran säng och han somnar ganska snabbt. Sen gick jag och duschade, och vem kom in dit om inte Elias?! Så snabba sig i duschen (jo, Jonne var ju hemma, men Elias ropar -maaaaamaaaa tills jag kommer..) och söva honom igen. Denna gången gick jag oxå å la mig. Fast somnade, det gjorde jag inte.

Nä, för denna unge kan inte ligga still! Han snurrar, "klappar" mig på huvudet, snuttar med mitt hår, ska sova med sitt huvud på mitt, eller hela kroppen på mig, hostar, snurrar lite mer.. Ja, men tillslut somnade jag tydligen, och vips var det morgon och det var dags att cykla till jobbet.

Var ganska övertrött hela dagen, torkade en massa skit, men äh, inte så farligt. Jag måste verkligen ha varit borta! Dagen gick ganska fort. 7-20 imorgon oxå! Läängtar..


Resten av min lilla familj är på äventyr i byn. Jag ska sova


Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards