Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av M - 30 augusti 2007 14:17

Mitt gothiska namn är:

Demented Whore


Elias gothiska namn är:

Razorblade Kisses


Jonnes gothiska namn är:

Glitter girl


http://www.necroticobsession.com/gothname.html





Den kändis som passar mig bäst är Alexander Skarsgård


http://www.tiiamo.se/dmz/famedate/default.aspx



Så mycket har jag att göra..

Är hemma med ett lite sjukt barn, stackarn har ju spyaliknande rännskita, sådär gult å slemmigt med matbitar i. Hoppas ingen äter eller ska äta inom en snar framtid. Jag är inte så känslig så jag hade kunnat trycka i mig vad som helst.


Idag blir det fetaost-gratinerad kyckling å ris








Av M - 30 augusti 2007 06:20

Första snön har fallit, skulle fota det men självklart var batterierna jätteslut så det inte ens gick att starta kameran.. inga nya batterier har vi heller, såklart. Få se om jag vågar ta cykeln till jobbet idag, eller kanske tar mina skidor.. Nä, men det är ju inge snö på vägarna, å så kanske det smälter bort.. Kanske, om vi har tur.


Nu är det 4 dagar kvar av jobbet, det var det nog sist jag skrev oxå, men jag var ju ledig igår.


I helg är det marknad, som jag vill gå på! Men jag jobbar ju en hel del.. Ska dit på min 1-timmes rast iaf och köpa mig lite souvas. (eller hur det nu stavas)


Nä, Elias vaknade lite tidigt idag, redan före 6, tur att jag gick å la mig före 10 igår..

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards