Alla inlägg under juli 2007

Av M - 4 juli 2007 10:42

Varför ska det regna?

Varför är jag aldrig pigg när jag vaknar?

Varför är min unge överallt hela tiden?

Varför kan han öppna allting?

Varför är inte jag miljonär?

Varför måste jag jobba på gamlinghem?

Varför finns det så mycket mygg och knott?

Varför är inte jag smal?


Nä, nu ska vi klä på oss, gå ut i regnet, se om ungen vill sitta i vagnen en stund iaf och bege oss till mor min. Jag vill inte jobba! Ångest ångest..

Av M - 3 juli 2007 09:36

Det börjar tydligen bli lite varmare här. Varför hade dom inte kunnat ha festivalen nu i helg istället?? Då hade man inte behövt ha jacka å nästan mössa å vantar oxå..


Snart ska jag ut med min duracellkanin, han röjer här hemma nu, möblerar tydligen om lite, men jag är så trööött att jag inte orkar just nu.. Blir han tyst så vet man att det nåt dumt han gör..


Jag vill åka utomlands igen! Så skönt att bada, äta och sova hela dagarna. fast nästa gång vill jag nog åka dit vart Katja å dom åkte, såg så härligt ut på alla bilder.. Men då måste man ju först spara en massa pengar.. Och det går ju sååå bra för oss.. Om man kanske skulle vinna lite pengar? Jaaa, vilken smart idé måste jag säga!


Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards