Alla inlägg den 5 september 2007

Av M - 5 september 2007 22:53

Som sagt, sovande små barn är allra sötast.. Och lungnast. Just nu sover min lilla unge på soffan i tv-rummet. (Som vanligt) Måste börja vänja honom vid sitt eget rum igen, vet inte vad han är så rädd för?! Han har inte somnat shjälv i sin egen säng sen vi kom hem från Kreta. Var det nån ful gubbe som skrämde honom? Blev han biten av en giftspindel som gör att man blir rädd för sin säng?! Ja, nånting är det.


Imorgon åker vi till stooora staden! (eller Luleå åker vi istället till..) Måste titta på Peka lite, var ju såå länge sen vi såg henne.. Hemma iaf.

Ska titta om hennes katter har rävskabb, eller nån rolig skabb och så ska jag försöka bli smittad med nåt spännande så jag kan smitta vidare när jag ska jobba på dagis.. Eller inte.


Dags att sova nu, försöker vänja mig vid sena tider nu när jag ska åka tåg mitt i natten, eller den kommer fram vid 22, men då är det nästan natt. Just nu är klockan 23! Herreguuuu va seeent! Jag brukar ju sova före 21.. Dags att hoppa i säng, väntar bara på min sölkorv till sambo som verkar ha somnat på toa.. Jag måste kvällspinka innan jag ska sova.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards