Alla inlägg den 13 januari 2007

Av M - 13 januari 2007 22:53

Jag är inte så duktig på det här med d a t a. Jag kan slå på en och kanske av. Tänkte prova på det här med att blogga.. Sen ser vi ju hur länge det håller, tio minuter- en kvart?!Min lilla skruttunge ligger och sover sött i sin lilla lilla spjälsäng. Eller jag vet inte om spjälsängen är så liten.. För mig kanske, men inte för skrutten.. Jaja, inte så noga. Min lilla skrutt har börjat på skruttverksamhet! Eller dagis som folk oxå kan säga. Mitt mammahjärta värker när jag lämnar honom ensam! Hur ska han överleva utan sin underbara mamma?! Kommer han att längta ihjäl sig?? Eller är det kanske bara jag som märker att jag är borta? Idag slog sig skrutten blodig när han ramlade. Från munnen kom det lite blod och han grät länge i min famn. Han ramlar ofta. och kanske en fjärdedel av gångerna kommer det blod från munnen! Vad gör han med sin söta lilla skrutt-mun? Bara han inte slår hål i pannan igen! För några dagar sen fick han ett liten hål och fick sy ett stygn i pannan! Min lilla... skrutt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards