Alla inlägg den 17 januari 2007

Av M - 17 januari 2007 21:37

Jag blir så irriterad! Jag hittade knappt stället jag skulle logga in på! Å så är det stora bokstäver! Varför är det så? Är det bara jag som ser det så eller ska det vara på detta viset?! Och hur gör man det mindre??Åt kyckling idag. Med sallad. Ja, ris oxå. Men salladen var godast! Luktar just nu en massa rödlök. Fast det gör inget. Killen min snarkar lite på soffan så han känner ingen konstig lukt från mig. Sen ska stackarn ut å jobba från 00-02! Å sen jobba 8-16. å jag ska föra skrutten till dagis.. gå hem.. sitta här eller kanske göra NÅN nytta i hemmet, hämta skrutten å vara hemma tills killen kommer hem. Låter väl som en ansträngande dag för mig? Fast det ÄR ansträngande. Att ha en liten skrutt alltså. Speciellt en som alltid klättrar, klänger, slåss, hoppas, skriker, slår sig, grinar, gnäller och tjatar om kakor. Fast det är kul oxå! Han sover ju ibland! Haha.. nää, nu kände jag mig lite dum.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards