Alla inlägg den 18 januari 2007

Av M - 18 januari 2007 21:14

Elle jag tror att det är torsdag iaf.. Ids inte fråga killen eller kolla i kalendern, så vi säger helt enkelt att det är torsdag idag.Är jag en barnmisshandlare?? Jag går till ett ställe som skrutten inte varit i så himla många dagar, klär av honom ytterkläderna, sätter på mockasinerna, ger honom till en halvt okänd människa, säger hejdå och går! Fast han grinar efter sin mamma! Att det kunde vara såhär att ha sin älskade lilla skrutt på dagis!! Hemskt! Nog för att han tystnar så fort jag gått ungefär och har roligt med dom andra ungarna.. Men ändå! Tänk att han har blivit så stor.. Han börjar ju snart skolan, börjar tjuvröka, dricka, snusa, bråka med mig, skrika åt mig (fast det gör han ju redan), stanna ute hela natten, dricka en massa alkohol.. Ja, det finns ju massor av hemskheter ute i världen! När JAG var ung, då satt jag minsann hemma med mamma VARJE kväll och var i säng innan 10! Eller.. Det var nog nån annan jag tänkte på där..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards