Alla inlägg den 8 mars 2007

Av M - 8 mars 2007 21:21

Inte så lätt att hålla reda på dagarna inte.. Har inte jobbat en endaste dag denna vecka! Börjar bli rastlös.. Skulle ha jobbat i tisdags eller när det nu var, men skrutten fick feber och kunde inte gå till dagis.. Jaja, det var bara tre timmar ändå så.Snart ska vi kolla film på datorn. Ja, våran dvd är inte riktigt frisk. Ljudet kommer inte.. Eller jo, efter kanske några timmar, men liite jobbigt att vänta så länge när man ska glo nån film.Har inte ätit godis eller dricka på hela veckan! Eller jag åt ju en liten bit kladdkaka, men det var inte mitt fel! Jag åt den under pistolhot! Jag lovar!Ska försöka att bara äta karra på lördagar.. Måste ju gå ner i vikt nångång, nu går jag ju bara upp, upp och upp!Nä, skärpning!Imorgon åker jag, skrutten å mamma till byn. Det var ett tag sen jag var där, får se om jag kommer ihåg hur.. öhh, mommo ser ut. kanske börjar prata med soffan istället för mommo.. Hmm, måste nog leta fram lite gamla bilder..

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards