Alla inlägg den 29 mars 2007

Av M - 29 mars 2007 21:02

Skrutten var vääldigt trött denna kväll.. Klart, har man varit på matojärvi på förmiddagen, stan på eftermiddagen, å sen badat i en evighet är man självklart trött! Jag är faktiskt oxå trött om nu nån skulle bry sig.När skrutten hade fått sin älskade välling (som inte luktar gott!) satte han sig i min famn och halvgrinade -ååva, åååva! och pekade mot sitt rum. Han ville alltså sova, inte sitta i sin mors mysiga famn.. Så det var bara att kasta (nä, okej.. lägga) skrutten i säng. Och *poff* var han i drömmarnas värld.Jag vill oxå sova. Det är så skönt, hade nog kunnat sova flera dagar, eller kanske gå i ide. Äta en hel massa mat och lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och sova i några månader. Kanske nov-mars hade varit skönt. Vakna till på julafton för att fylla på fettdepåerna och sen lägga sig igen. Undra om man måste stiga upp för att gå på toa? kanske får införskaffa en kateter.. Men jag skulle nog vilja duscha oxå. Iaf en gång i veckan.. Inte för att nån skulle se mig där under täcket, men jag blir nog svettig. Kanske bara drar täcket till axlarna så man får lite luft.. Ja, det låter logiskt.Nu har jag lurat gubben att spela lite gammal hederlig TP. Ja, man sitter alltså inte framför tv:n eller datorn! Man kan SE varandra! Och prata! Och då menar jag samtidigt! Låter som en dröm, men det är sant!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards