Alla inlägg den 12 mars 2007

Av M - 12 mars 2007 12:36

Sitter här och lyssnar på lite musik från min röda mp3-spelare. Inte alltför ofta jag lyssnar på musik nuförtiden. Har ingen musik på datorn och har inga bra cd-skivor heller. Helgen spenderade jag å skrutten + mamma i byn. Kändes lite onödigt att åka dit. Eller det blev ju städat hemma, men jag kände mig så ensam. Satt mest och tittade på min skrutt som försökte gå i djupsnö. Ingen vacker syn med andra ord, det gnälldes och skreks. Åt god mat iaf.. Jaa.. sen fick jag se det nya golvet, mycket bättre än fulrosa iaf! Tänker ibland på förr, fast vill inte dit, men tänker ändå. Ibland undrar man hur det hade varit om allt hade blivit annorlunda? Om man bara hade gjort EN enda sak annorlunda.. Skulle jag ha suttit här och skrivit just detta precis nu? Skulle jag ha en röd mp3-spelare? Skulle jag hämta min skrutt om en timme då? Skulle skrutt ligga och sova brevid mig på natten? Skulle jag vakna av att ha en liten söt skrutthand i ansiktet? Skulle jag kunna titta på denna lilla söta varelse medan han sov? Skulle jag bo här? Knappast, eftersom jag antagligen hade varit skitfattig och bott kvar hos mamma..Tänk om jag aldrig hade gått på krogen den där kvällen? Tänk om jag aldrig hade tvingat ut dig på dansgolvet och tagit din kepa så du var tvungen att hitta mig innan du gick..Så nä, jag vill inte gå tillbaka, tänk om jag hade råkat ändra på något? Då hade allt blivit så fel, nu är det så rätt. Fast en sak hade jag nog ändrat på.. Mindre karra!Tack för mig

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards