Alla inlägg den 19 april 2007

Av M - 19 april 2007 09:53

Å jag sitter inomhus å ugglar. Kankse jag skulle städa lite, väntar bara på att på lite lust att städa.. Antar att det aldrig händer.. Men jag väntar en stund till. Vbå börjar ju ändå snart..

Kom på en sak.. Jag har ju glömt att berätta! Elias har fått en påskpresent av dagis.. En.. Håll i er nu, äggkopp med en gris på! Eller en gris brevid.. Nåjå, ni ser det här:

Snygg va?! Tur att vi är stor-ägg-ätare! Jaaaa.. Jaja, bättre än karra. Eller nyttigare iaf. Han har förresten fått smaka karra.. På påsken fick han ett påskägg som innehöll nån skumgodis och en seg råtta klippta i lite mindre bitar. Skumgodiset var bara inne i munnen och vände, men den sega råttan var ganska god, åt en halv sån. Så nu är han en godisgris! Eller njä..

Jag har inte ätit godis på hela veckan iaf. Är inte så sugen (just nu) heller. Ska spara mig till lördag.


Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards