Alla inlägg den 26 april 2007

Av M - 26 april 2007 15:45

ska väl skriva lite här då så NÅN har nåt att läsa på dagarna.. Men ska jag vara ärlig så har jag inte så mycket att skriva om. Ungen är vild, klättrar, stökar, grinar, vill ha och vill ha. Vet inte alltid VAD han vill ha.. Inget verkar duga.

Idag när vi gick till dagis så tittade han på mig en liten stund och sa             - pappa åbba. sen sa han aaaaooo ååva och tittade på ett hus. det först betyder alltså pappa jobbar, ja, för det gör han ju nästan varje dag.. det andra betyder att katten sover. vi såg en katt vid ett hus på väg till dagis en morgon, men när vi gick förbi där dagen efter så fanns där inget katt, och då sa jag att katten sover.. ja, ni ser ju vad roliga saker jag har att skriva om.

imorgon ska jag iaf jobba, inte länge, bara 7:30-12:30. men då måste jag ju stiga upp tiiiidiigt! jag hatar att stiga upp tidigt!

på fredag ska vi äta karra! jag vet jag vet, det är ju på lördagar man äter, men på lördag ska vi på kalas.. eller nåt. jonnes pappa fyller 50. jag å elias ska inte vara så länge, vill inte titta när andra folk dricker alkohol eller vad dom nu ska göra.. vill inte att min lilla bebis (som fyller 2 år om en månad!) ska se och lukta på folk som dricker. nåja, kanske får äta nåt gott där.

imorgon ska jag träna tror jag. vill gå ner nåt kilo innan sommaren iaf!


Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards