Alla inlägg den 27 april 2007

Av M - 27 april 2007 14:57

Idag har jag jobbat 7:30-12:30, inte så farligt alltså. Men det är ju sååå jobbigt att stiga upp klockan 6 på morgonen! Jag är verkligen inte morgonpigg,, Helst vill man ju somna vid 10 och vakna vid 10, jättelagom tycker jag! Men nuförtiden får jag inte sova 12 timmar. Gjorde det innan lilla skrutten kom till världen. Nu sover jag bara.. Öhh.. sov typ 9 timmar inatt, men ändå! Finns nätter då man vaknar varannan timme av en liten unge som gnäller. Fast det är väl mest när han är sjuk. Nu är han ju så väldresserad att han har börjat sova hela nätter. (peppar peppar) Ja, det tog ju nästan bara 2 år, lätt som en plätt.

Idag tänkte jag gå å träna.. Men hur hinner man göra middag om man ska träna? Får nog börja med middagen innan Jonne kommer hem, så får han fortsätta när han kommer.. Eller nåt sånt.

Hoja vad det blåser idag! Trodde jag skulle flyga iväg, men jag kom ju på att man flyger inte iväg om man väger som en hel ko! Så tur är väl det. Nåt bra måste det ju finnas när man ser ut som en kossa..

Nu tittar lillen på Teletubbies.. Jag gav honom lite fika efter dagis och satte honom framför tv:n. Jag är så tröööött! Vill sova snaaart!


Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards