Alla inlägg den 1 maj 2007

Av M - 1 maj 2007 13:23

Det är tydligen 1 maj idag, inte är det nån som berättar det till mig! Här går jag å tror att det är april!

Snart fyller min lilla bebis två år! Han är ju snart stor.. Har börjat babbla ganska mycket, jag förstår ju en del av det oxå! Han har lärt sig att säga: Adde, traktor, mössa, vantar, tv och lite annat bara den senaste veckan! Han var lite seg i starten, men nu verkar det komma massor med ord!

Idag är jonne ledig från jobbet, så vi är hemma å.. ja, pojkarna sover just nu å jag sitter här. Imosre hade jag sovmorgon å då åkte jonne med lillen till lekparken direkt på morgonen och sen till sina föräldrar så jag fick sova ostört, skitskönt var det. Annars brukar jag vakna titt som tätt när en viss liten herre blir missnöjd..

Jaja, bjuden på middag idag.. Igår åt vi hemma hos mamma, det var fisk! Oj, så gott det var!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards