Alla inlägg den 2 maj 2007

Av M - 2 maj 2007 12:22

Jag har inget jobb. Eller jo, jobbar ju nån/några dagar i veckan på olika dagis, men det känns ju inte som ett riktigt jobb direkt. Dom kan ringa klockan 8 å säga att jag börjar halv 8.. Nänä, ingen stress, måste bara klä på, föra till dagis, försöka hitta en buss som går lääängst ner till lompis och sen halvspringa in på dagiset lååångt efter halv 8 då dom sagt att jag ska börja.. Jag har ont i magen när jag går å lägger mig på kvällen. Vart ska jag vara imorgon? Har jag lösa pengar till buss? Vilka fröknar träffar jag imorgon? Är barnen lika jobbiga överallt?! Kommer jag att jobba på det där jobbiga stället? Där fröknarna behandlade mig som luft? Där barnen såg hur fröknarna var och var själva likadana mot mig?! Måste jag vakna?! Vill helst inte somna, för då vet jag att jag måste vakna igen..

Ska snaaart hämta min älskade skruttunge från dagis. Vad skulle jag vara utan honom? Han är mitt allt. Å Jonne såklart. Undra hur jag hade varit om min lilla skrutt inte hade funnits? Jag hade nog varit ute på krogen minst en gång i veckan, varit med alla jag sett.. Ja, helt enkelt fortsatt som vanligt. Hade väl haft leverskador nu.  Jag hade nog varit smalare oxå.. Men men, det är väl smällar man får ta. Ska försöka gå ner lite i vikt iaf. Eller vill ju gå ner massor, men jag är seg av mig, så det blir lite i taget.


Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards