Alla inlägg den 7 maj 2007

Av M - 7 maj 2007 21:04

Jess, idag har jag jobbat typ 8 timmar. Helt okej dagis å ganska snälla ungar. Men jag vill verkligen inte jobba på dagis! Inte fär att barnen skriker eller att fröknarna är lite.. Ja, som dom kan vara, utan.. jag vet inte, det känns verkligen helt fel!

Satt på bussen på väg till jobbet imorse och funderade om jag skulle hoppa av bussen, gömma mig nånstans och grina tills dagen var slut. Bara försvinna ett tag, glömmas bort, ingen som ringer och frågar om jag kan jobba. Visst, jag kan ju säga nej när dom ringer å frågar om jag kan jobba, men då ringer dom till af och säger det, å så ringer af till mig å frågar varför jag inte kan jobba. (dom har gjort så en dag när jag inte kunde jobba när jag skulle på utedag med elias dagis) Orkar inte hålla på att förklara.. Jag kan ju låta bli att svara, men då kan dom oxå meddela af. Jag hatar af! Sluta bry er!


Nä, nu måste jag duscha, det är ju en arbetsdag imorgon oxå. Tyvärr.


Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards