Alla inlägg under april 2007

Av M - 3 april 2007 13:52

Nu ligger skrutten å sover.. Har sovit i över 2 timmar.. Måste nog väcka honom, men jag vågar inte! Han blir så ilsken och börjar slåss å sparkas så jag blir ju rädd. Han har ett värre vakna-humör än vad jag har! Tror jag iaf.. Eller han blir så när man väcker honom. Försöker få musik på min mp3, men jag lyckas inte! Gör precis som förut, men det står "No Music" i mp3:n. JA, jag har stoppat i sladden där den ska, och JA datorn är påslagen! Den vill bara inte funka!Imorgon kommer lillasyster. Skrutten blir nog glad, har försökt träna honom att säga hennes namn, men inte lyckats ännu. NU vaknar han minsann!

Av M - 2 april 2007 11:41

Idag ville skruten vakna redan vid 6-tiden! Jag var otrooooligt pigg då! Eller nästan inte alls. Hade nog kunnat sova några evigheter till.Var i byn i helgen, pimplade (inte öl) men fick inget. Åt en massa karra i brist på annat. Ost och kex gick oxå ner, påskmust light drack jag ganska mycket av. Gott som tusan.Skrutten har hosta, hostar halva nätterna. Jobbigt för skrutten, men oxå för mig som vill sova hela nätter! När ska man få göra det? När ska skrutten sluta vakna på nätterna? I 55-årsåldern kanske?Nu är skrutten däckad i sin spjälsäng iaf, men inte länge till kan jag tro. Hör hostningar och fnysningar (eller nåt)därifrån.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards