Alla inlägg den 5 november 2007

Av M - 5 november 2007 22:04

Hej
Evelina
Har du kvar din röda ros
På ditt vänstra skulderblad
Väntar du nu
Precis som jag



En sång, inte om mig då, men ändå. Har lyssnat på den massa gånger nu, den har lixom fastnat i min hjärna. Det kan fastna saker där, saker som inte försvinner hur mycket man än försöker.  Som en jättedålig låt som man bara inte kan få ur sin hjärna! Eller nåt annat som man går runt och tänker på jämt. Kan man inte bara trycka på en off-knapp?


Jonne jobbar natt. Ska sitta i en bil i 11 timmar och glo på ett hus, det låter väl trevligt?! Speciellt när man redan har jobbat 7-16. Och nu jobbar han 20-07. Fast han är ju ledig imorgon.. Halleluja.


Elias snarkar på soffan. Jag ska oxå snarka snart, om jag bara orkar ta mig till toaletten och borsta tänderna. Hur orkar man göra saker hela tiden? Jag vill bara ligga i sängen och stirra i taket. Iaf idag. Eller gå på en typ 5-timmarspromenad, men det går ju inte nu.


Äntligen är det SNÖ ute! Som förhoppningsvis stannar kvar ett tag! Är såå less på alla jäkla plusgrader som förstör.


Nä, ska kanske göra nåt annat, börjar bli less på denna dator!


Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards