Alla inlägg den 12 november 2007

Av M - 12 november 2007 22:04

Jepp, allt är nog bra nu. Eller bättre iaf akn jag tro. Mår bättre än på länge. Fast det är en himlans massa snö ute. Men då kan man ju ta sparken till dagis, det går mycket fortare än med kälken. Och så kan man knyta fast ungen på sparken.. Haha, det var inte ens ett skämt! Jag måste faktiskt ta en halsduk och snurra runt midan på Elias så att han inte halkar av fårskinnsgrejset som är på sparken. Så då kan han inte hoppa av! Han hoppar ju av kälken stup i ett, kan bli irriterande efter ett tag.. Speciellt om man är en trött och irriterad mamma som bara vill lägga sig i en snöhög och sova några timmar. Men det blir nog lite kallt, tur att jag har mina supersnygga, superhåliga långkallingar på mig! Så Peka, kom ihåg att köpa långkallingar till mig! Annars dör jag en smula!


-6.2kg Pendlar lite upp och ner nu.. Kan bero på utehelger och söta drickor som tillhör det.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards