Alla inlägg den 16 november 2007

Av M - 16 november 2007 09:27

Fast idag var det inte så himlans kallt. Bara -9 eller så. Igår däremot så var det -17 på jobbet.. På mitt tillfälliga jobb då alltså på ett dagis. Vi var ute i minst en timme.. Jag ville gärna gnälla och fråga om vi inte skulle gå in snart.. Men sen kom jag på att dom TROR ju att jag är vuxen, så då måste man väl bete sig som en sådan kan jag gissa.


Julklappar julklappar.. Snart ska jag beställa, men jag vet inte vad dom där fröknarna i söder vill ha! Jag är skitdålig på att köpa julklappar! Okej om det är till en liten bebis som inte fattar nåt, men till större tjejer som säkert har växt om mig och kan slå ner mig.. Vad köper man till såna?!

Och till min egen unge? Vad köper man till honom?! Till en unge som redan har allt och lite till? Kanske lite såndär lera man kan leka lite med. Eller han vill väl ha dataspel.. Han har faktiskt ett eget spel som vi har KÖPT till honom. "fem myror är fler än fyra elefanter", den gillar han, fast han kan inte alla spel, men det tar sig.


Nä.. Snart börjar ju vbå!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards