Alla inlägg den 8 november 2007

Av M - 8 november 2007 10:06

Idag var det dags.. Inte för mig men för min lilla apa.. Eller Elias kanske han heter. Först när vi kom in till tandläkarrummet så började han grina stackarn, han har ju inte så bra erfarenheter av sjukhus och folk med sjukhuskläder.. Men den här tandläkaren var jätteduktig, pratade med Elias och visade hur tandläkarstolen funkade, hur man tänder den där lilla lampan och alla roliga saker som fanns där. Sen skulle hon räkna hans tänder.. Jag tänkte att nu biter han henne och skriker! Men inte, han gapade snällt och lät henne räkna.. ! Han hade 10 tänder där nere och 8 där uppe.. Trodde hon iaf, lite svårt att se i en så liten mun. Sen fick han välja tandborste, en grön blev det. Han var så glad och stolt när han visade den för pappa sen!


Sitter hemma nu och lyssnar på musik och väntar på att.. göra annat. Som typ att gå och duscha. Dom har inte ens ringt från viksamordningen idag! Hoja.. Börjar bli fattig känner jag.



Oh no, I see,
A spider web is tangled up with me
And I lost my head
The thought of all the stupid things I've said

Oh no, what's this?
A spider web, and I'm caught in the middle
So I turned to run
The thought of all the stupid things I've done


-Coldplay, Trouble

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards