Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av M - 8 oktober 2007 16:05

Nu har jag fotat Elias i nya overallen, den satt nästan lite tajt.. Skit oxå, men den får duga ett tag. Han kommer nog inte att växa sååå himla mycket just nu.. Hoppas jag.


Nu håller Elias på att försöka låsa in mig i sovrummet.. Han har nämligen hittat en nyckel.


Idag blir det kyckling.

Av M - 8 oktober 2007 11:40

I'm alive but tell me am I free?
I got eyes but tell me can I see?
The sky is falling and no one knows
Well, it shouldn't be hard to believe
shouldn't be this difficult to breathe
The sky is falling and no one knows


Sitter här i min ensamhet och känner mig.. Tom.. Fortfarande. Kommer det att gå över snart? Borde inte känna mig så, det var ju inget där. Inget som hade kunnat bli nånting.


Heslt vill jag vara hemma och gömma mig, vill inte gå ut, vill inte visa mig för någon. Jag vill inte att nån ska se mig, helst vill jag ligga i min säng unger täcket och låssas att tiden har stannat, bara en stund.


Nätterna är ganska jobbiga. Har fått svårt att somna igen, jag var ju så trött att jag somnade innan 9 tidigare, men nu känner jag mig inte trött. Vill helst inte sova för då vet jag att jag måste vakna.


Jag kan inte hålla på så här! Jag har en liten pojke som behöver mig. Fast det är när jag är ensam som jag börjar tänka, ska sluta tänka helt. Bara glömma.


Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards