Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av M - 15 oktober 2007 09:20

- 2,6kg


Hur nu det kan stämma.. På en vecka? Fast förra måndagen vägde jag mig mitt på dagen och idag vägde jag mig på morgonen, fast det kanske blir -2kg iaf. Kanske hade en massa vätska i kroppen som försvann. Förra veckan har jag ju varit på 2 kalas och käkat lördagsgodis.. Alltså kan jag fortsätta med det!


Idag var det halt ute, tryckte ner Elias i vagnen och halkade iväg till dagis, tuuur att det bara är nedförsbacke dit.. Skulle ha tagit skridskor istället.


Tänkte nästan vara hemma med Elias idag, han har ju inte velat gå till dagis om mornarna, så jag frågade honom när vi hade vaknat om han ville gå till dagis och jajjemän, det skulle han minsann göra! Tänkte nästan klä på sig direkt.. Nåja, han får vara där till halv 2, inte så länge, bara 4 ½ timme. Han behöver inte vara så länge när jag ändå är hemma.


Snart börjar vbå, ska göra mig lite frukost innan dess. Får se vad vi har för spännande i skafferiet. Gör nog en smoothie ala Peka.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards