Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av M - 30 oktober 2007 19:19

Försöker få den förgrööömmade ungen att sova i sin egen säng. Ikväll är det Jonnes tur att ligga brevid honom, ja på något annat sätt går inte just nu, han totalvägrar att ligga där själv. Jag förstår honom, vem vill sova ensam när man kan sova med någon annan?! Jaja, ungen KOMMER ju att somna nångång.


Idag är det bra program på tv iaf, sen ska jag ut på min ganska så dagliga promenad. det är så skönt att gå runt runt. Fast nu har jag sett allt känns det som. Men men, kanske hittar nåt roligt efter vägen, typ en galen ekorre eller nåt sånt.


Var på stan idag å stooorshoppade.. Eller okej, kanske inte så mycket, men lite iaf. Köpte ett linne som är lila, för ett sånt har jag inte. 4 par sockar oxå, för mina sockar försvinner helt mystiskt nånstans. Eller iaf en av dom. Tror att det är nåt slags sock-ätande-monster som bor i våran tvättkorg, eller i tvättmaskinen. Kanske sätter för lite tvättmedel så den där dumma maskinen är tvungen att äta nåt. Elias sockar försvinner minsann inte och dom är ju mycket mindre än mina!


Nu, ganska snart, okej om en halvtimme så börjar ett av mina program! Sen är det DH och seeen är det min älskade promenad. Känns så otroligt skönt att komma hemifrån en stund. Bara vara, inte behöva bry sig om så mycket. Kanske bara att man måste röra på benen när man går. Och andas, det är tydligen bra har jag hört.


Nä, ska förberdeda mig snart med lite osaltade nötter och mörk (70%) choklad. Måste ju ha nåt gott att äta. Och vatten till såklart.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards