Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av M - 10 oktober 2007 14:03

Ska göra köttfärssås idag och vill ha nåt roligt i den. Grönsaker alltså. Kanske en såndär grön grej.. Som en gurka fast det är ingen gurka.. Hmm, jag är så bra på namn.. Men har aldrig smakat sånt, men nångång måste ju vara den fösta.


Snart dags att hämta lilla ungen från dagis. Idag hade han vinteroverallen på sig! (igår oxå för den delen) Det börjar ju bli kallt här uppe i norr. Hoppas att han inte växer allt för mycket, overaller är dyra saker. Kanske syr en själv av gamla gardiner som vi har proppat in i skrubben. Blir lite billigare.. Och kallare kan jag tro.


Idag ska vi vara ute.. I lekparken! Hatar lekparken.. Men men, vad ska man göra?! Jag sitter å huttrar i ett hörn medans Elias springer runt och letar stenar (hans nya hobby) helst ska pappa sätta dom i sina fickor och ta hem.. Han har några stenar i barnvagnsförrådet som man inte får kasta bort. Hur kan stenar vara så roliga?!

Och varför har vi slösat pengar på leksaker till den där ungen? Han leker ju bara med stenar, VÅRAN dator och VÅRAN digitalkamera! Hade kunnat göra ett helt album med foton som ELias har tagit.. Och på datorn sitter han och spelar spel.. Jag vet jag vet, han är för liiite för sånt. Men säg det till honom! Han spelar simpsons-spel.. Han kan även använda musen och klicka sig till det han vill. (typ byta låt på winamp) Ja, han kan.. Han kommer att bli ett datanörd, eller kommer att bli, han är ju redan det!!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards