Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av M - 27 oktober 2007 12:49

Just nu är jag heeelt ensam hemma, ungen skickade jag på militärskola.. Eller var det till mommo? Och sambon körde jag ut.. Eller så åkte han å spelade innebandy, jaja, sak samma. Ensam är jag iaf! Har ätit karra.. Hahaaa, säkert 10 bitar löskarra! Vatten att dricka till. Kollade på Sunes jul.. Jepp, jag är ganska töntig, men vad gör det om 100 år?!


Idag när jag å Elias väckte Jonne på morgonen så slutade det med att jag å Elias blev så fulla att vi däckade! Eller så kändes det iaf. Jonne har nämligen varit ute på krogen igår och tagit med sig all spritlukt från varenda människa han mött! Det luktar fortfarande lite..


Jaha, vad ska man mer göra idag då? Hämta Elias lite senare. Sen tänkte jag fan ge´mig ut på promenad, men kanske väntar till kvällen och det är mörkt. Så skönt att gå med musik i öronen. Fast nu har jag inga batterier.. Å på konsum fanns inga såna batterier! Dumma affär!


Nä, att.. Inget

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards