Alla inlägg den 2 december 2007

Av M - 2 december 2007 21:56

Elias är frisk från sin magsjuka. Han spydde ju bara natten till fredagen, och sen vart det bra med det. Det som var mindre bra är att jag blev smittad! Vaknade idag av väääärldens magvärk, spydde för ett par timmar sedan, inte jätteroligt, men ganska snönt ändå. Magontet försvann för en stund.

Så imorgon är jag hemma, Elias ska på dagis! Nä, skoja bara, Jonne tar vab för Elias (Han smittar ju om jag är sjuk, så han är väl lite småsjuk ändå..) Så jag ska vara hemma och ligga i soffan och klaga på allt och Jonne ska försöka underhålla en 2 ½ åring hela långa dagen.


Nä, nu ska jag ta min onda mage och försöka trycka i mig lite vatten eller nåt. Allt jag har ätit idag är:


  • Några tuggor banan
  • Några tuggor kyckling
  • Vatten
  • Lite yoghurt
  • Liten skvätt julmust

Vilken bantardag!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards