Alla inlägg den 7 december 2007

Av M - 7 december 2007 23:35

Idag skulle Jonne och Elias till Jonnes farmor och farfar. Jag klär på Elias och han tittar på mig en stund, sen säger han:


-Pappa inte med, pappa läskig!


Jag höll på att garva ihjäl mig.. Varför vet jag inte, det bara lät så roligt! Elias ogillar några saker, som "kissen", eller Skudd som han heter, i höjdarna. Då springer han ifrån tv:n och säger att han blir rädd. Då har jag sagt till Elias att kissen är lite läskig. Och nu är många saker läskiga.. Som pappa tex.


Åkt kälke idag förresten. I den stora gropen här bakom. Jääkla vad fort det gick med rattkälke! Jag skrek (trodde vi skulle välta!) men Elias bara garvade hela vägen ner. Om han skrattade för att det var roligt att åka kälke eller om det lät roligt när jag skrek vet jag inte. Men kul hade han. Synd bara att det tar flera ÅR att komma upp från gropen igen..


Provade installera Sims2 på datorn, men det ville inte datorn! Det blev nå fel och det gick inte. Jääkla dator! Det blev inte heller bättre när vi ringde våran data-support (Dalle) heller! Hoja! Jag som ville spela imorgon när Jonne ska vara borta nästan hela dagen. (Julbord i Gällivare till seeeent på natten) Men men, jag får väl gå och lägga mig tidigt eller nåt. Hur kul nu det är! Nu är klockan 23:40 och jag ska snaaart i säng. Jag är en sölkorv!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards