Alla inlägg den 31 december 2007

Av M - 31 december 2007 15:05

Och år 2008 ska bli ett helt nytt år. (nähä?!) Ska jag lova nåt? Kanske ska lova att andas. Men tänk om jag dör innan tolvslaget?! Då har jag redan brutit mitt löfte. Nåja, jag kan lova att vara mig själv, det kanske jag kan hålla.


Nästa år fyller Elias 3 och jag 25! Vi blir ju värsta gamla familjen! Måste skaffa fler barn.. Snaaaart. Kanske nästa år.. Eller det som kommer sen, eller efter det. Ja, kanske nångång då iaf.


Igår och idag har vi städat våran lilla lägenhet. Elias ska sova borta och vi ska dricka lite alkohol och sjunga singstar. Å kanske spela lite Buzz oxå. det var ganska kul, fast jag förlorar ju nästan alltid.. Men men, man kan ju inte vara bäst på allt?! Eller hur?!


Nästa år vill jag ha ett jobb, ett riktigt sådant. Jag har ju jobbat lite detta år, men bara lite här och där, det räknas ju knappt.


Idag var vi ute en sväng med dom andra barnen. Åkte lite i backen. Å då menar jag lite.. Fick ont i röven av stjärtlappen ju! Igår var det roligare.


Nä, nu ska jag nog hoppa in i duschen och försöka skrubba mig ren. Ska ju till Elias farmor och äta nyårsmat.


Presentation

Omröstning

Vad vill du helst göra nu?
 Sova
 Äta
 Bajsa
 Bada
 Hoppa i sängen
 Springa ett varv runt stan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards